Výlet na Házmburk a velikonoce 2004       2004-04-10

V pátek jsem měl firemní volno, tak jsem od rána makal na chalupě, pořezal jsem přerostlej živej plot, složil další kus kola (tak snad tu červnovou dovolenou stihnu). Odpoledne jsem se zabalil a už notně hladovej (držel jsem celodenní půst, měl jsem ho od Radka naordinovanej za trest) vyrazil na víkend. Cestou jsem se stavil ještě v Praze doladit jeden kšeftík a po sedmé už mířil firemní Toyotkou na Mlčechvosty. Hanka nedorazila, takže jsme večer prokecali a progamesili, byl to nezvyk, normálně se popíjí, neco do sebe člověk pořád cpe.. teď jsem popíjel akorát minerálku.. no a protože se to celkem protáhlo, tak o půlnoci jsme dali panáka a já si něco lehkého zakousnul :-)

velikonoce_2004_102.jpg velikonoce_2004_103.jpg velikonoce_2004_104.jpg velikonoce_2004_105.jpg

Ráno jsme se připíchli na Net (GPRS není špatná věc), zjistili si otvírací doby hradu, zámku, předpověď počasí a než dorazili na 11 hodinu Stýffci stačil jsem si i přečíst čerstvé zprávy. Zámířili jsme na sever, navštívit zříceninu hradu Házmburk. Počasí nebylo ideální, špatná viditelnost, ale nepršelo a nefoukal vítr. Zaparkovali jsme v obci Klapý, kousek pod hradem. Před vrcholovým výstupem jsme se trochu občerstvili a pak vyrazili vzhůru. Cesta nás nejprve provedla kolem celého úpatí kopce, pak teprve zamířila vzhůru. Za chvíli už jsme byli u vstupu, za dvacku nás pustili dál. Z hradu zůstali zachovány dvě věže a něco málo z obytných stavení. Větší z věží je přístupná, tak jsme na ní vystoupali.. až na toho malýho, netahavýho :-) Rozhled byl pěknej, co teprve kdyby bylo pěkné počasí. Z hradu jsme zamířili do Libochovic, že se podíváme do zámku. Po krátké poradě jsme se rozhodli nejprve poobědvat. Po krátké procházce jsme zapadli do pizzerie a pořádně za to vzali.. už dlouho jsem neměl k obědu tři chody.. asi jsem si vynahradil ten včerejší půst. Co si ale vynahrazovali ostatní netuším. Akorát vím, že to brzdil Stýffek, aby jsme nestihli prohlídku zámku.. ještě že park byl otevřený až do šesti. Po příjemné procházce upraveným zámeckým parkem jsme vyrazili zpět do Mlč.

velikonoce_2004_106.jpg velikonoce_2004_108.jpg velikonoce_2004_109.jpg velikonoce_2004_110.jpg

V Mlč jsme se zabalili, rozloučili se Stýffkama a vyrazili ke Kubákovi. Podle posledních informací tam ještě nikdo nebyl.. když jsme ale dorazili do Bylochova, museli jsme zaparkovat skoro u vjezdu, kolik tam parkovalo aut (+ dvě mašiny v průjezdu). Osazenstvo už bylo komplet - Kubák, Limpíci se Sárou, Koudelkovi, Šebkovi s Honzou, Skaut s Věrou, Jirka s Andreou, Lukáš, Tomáš, Míša dorazila za chvíli. Během chvíle se rozjela slušná kalbička.. zapláli ohně, DJ "Jirka na pivu" krmil pět bedýnek, experimentovalo se s foťákem. Po půlnoci jsem měl tak akorát a šel chrnět. Celou neděli jsem pak od Kubasse poslouchal, o co všechno jsem přišel, když jsem šel už v osm spát.

velikonoce_2004_111.jpg velikonoce_2004_112.jpg velikonoce_2004_113.jpg velikonoce_2004_114.jpg

V noci zima jak svina, Vlastikovi pod ořechem to ale evidentně nevadilo, ráno byl jako sluníčko :-) Postupně jsme se probírali, snídali (někteří rovnou pivko), pak jsme si dali modrej Carcassone se všema dostupnejma rozšířeníma, celkem slušná masáž. Panu Koudelkovi jsme pomohli s padlým sloupkem, následovala celkem vyrovnaná partička v patanque 3 na 3. Odpoledne část lidí odjela, část jela na výlet na hrad Housku, s Vlastikem a Andreou jsme vyrazili na procházku, bylo nádherně. Andrea se sice za chvilku vrátila, ale my jsme pokračovali lesem až k vysílači, na vyhlídku na pěknou část Kokořínska. Zpátky jsme zvolili jinou cestu a slušně jsme se prošli, vylezli jsme až na státovce, pak přes Bukovec zpátky.

velikonoce_2004_201.jpg velikonoce_2004_202.jpg velikonoce_2004_203.jpg velikonoce_2004_204.jpg

Než jsme se zase tak nějak slezli a dohodli se, že by nebylo od věci vyrazit na proutky tak se slušně smráklo a proutky jsme dole v Bukovci hledali skoro za úplné tmy. Ona i ta cesta do Bukovce stála za to.. Kubák nám to zpestřil akční vložkou - slejzání nějaké prudké lesní rokle zakončenou vostym seskokem ze skály.. povedená taškařice. Další sranda byla, když jsme se uprostřed silnice maskovali naškubanými proutky coby křoví - stojíce přitom pod lampou :-)

velikonoce_2004_205.jpg velikonoce_2004_206.jpg velikonoce_2004_207.jpg velikonoce_2004_209.jpg

Obecně se dá říci, že neděle byla o dost klidnější než sobota, něco málo jsme pogrilovali, opekli, večer nějaké to pivko, Carcassonne. Tentokrát vytuhnul první Kubass, nicméně jsme ho následovali zanedlouho. Zima v noci musela být fakt vostrá, když vyhnala i Vlastika z pod ořechu.

velikonoce_2004_213.jpg velikonoce_2004_214.jpg velikonoce_2004_215.jpg velikonoce_2004_216.jpg velikonoce_2004_217.jpg

Pondělní ráno bylo takové ospalé, nějakou dobu nám trvao, než jsme z toho děsivýho proutí upletli něco alespoň vzdáleně připomínající pomlázky. Když už jsme byli ready objevila se v prújezdu Janička, asi se přišla podívat, jak jsme na tom.. a nepostřehla jak jsem vyslal Vlastika kolem Špejcharu. Když jsem šel směrem k ní, začala pomalu couvat... ato už jí byl Vlastik v zádech... no děsnej masakr :-) Pak jsme vyrazili dolů ke Koudelkům, dostali všechny tři. No a my jsme dostali vajíčka, nějakého panáčka. Přibrali jsme pana Koudelku a Sárinku (nevzala argument, že choděj jenom kluci) a zašli k Míše a Báře.

velikonoce_2004_218.jpg velikonoce_2004_219.jpg velikonoce_2004_302.jpg
velikonoce_2004_303.jpg velikonoce_2004_304.jpg velikonoce_2004_305.jpg velikonoce_2004_306.jpg velikonoce_2004_307.jpg

Přidání vlastního komentáře k této akci